سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خسته امـــ خسته......

مطالب جدید....

سلام به شما بازدیدکننده ی محترم ازاین به بعد میخوام تو این وبلاگ علاوه بر معرفی کتاب موضوعات متنوع دیگری هم بنویسم والبته امیدوارم که خوشتون بیاد... در مرحله ی اول چندتا مطلب از یه کتاب جالب به نام(کشکول ازدواج)

درباره ی زن وازدواج و....

1:پهلوان واقعی>هر بدن نحیفی تدریجا به تحمل ضربات لنگه کفش عادت میکند!پهلوان واقعی ، مردی است که در مقابل رگبار اشک خانم ها مقاومت کند!

2:آگهی جالب>پشت در یکی از محضرهای ازدواج در آمریکا این آگهی نصب شده است:آقای داماد!در را بسته ایم تا شما باز هم قدری فکر کنید...اگر تصمیم گرفتید،در را بزنید تا باز کنیم!

3:بعدازبیست و پنج سال>یکی میگفت:بیست وپنج سال کوشیدم ولی نتوانستم زنم را عوض کنم،بعد از بیست وپنج دقیقه فکر کردن به این نتیجه رسیدم که باید خودم را عوض کنم!

4:عقیده ی جالب>خوشحالم که مرد نیستم! چون درآن صورت مجبور بودم بایک زن ازدواج کنم! مادام دوستال

5:کتابهای خرافی>مردی وارد یک کتابفروشی شد و گفت:کتاب"مرد رییس خانواده" را میخواستم. فروشنده گفت: تشریف ببرید سمت چپ،قسمت کتابهای خیالی!!

6:چند ضرب المثل در مورد زن:زبان آخرین چیزی است که در زن میمیرد! ________ کاری که شیطان از عهده اش بر نیاید، زن انجام میدهد!! __________ آنجا که زن حکومت دارد، شیطان پیشخدمت است! ___________ آب در غربال بهتر میماند تا راز در دهان زن! ___________ زن شری است مورد نیاز! ___________ زن زشت درددل است و زن زیبا دردسر! __________ خنده ی زن، گریه ی کیف پول مرد است! ___________ زن فقط سنش و آنچه را نمیداند نگه میدارد! ___________ وقتی مردی دیوانه زنی میشود باید صبر کرد؛خود آن زن او را عاقل میکند! ___________ زن گرفتن شری است که مردان برایش دست به دعا برمیدارند! __________ زن قبل از عروسی میگرید و مرد، بعد از آن! ________ زنی که از شوهرش اطاعت میکند ، در واقع بر او فرمانروایی میکند!!!

امیدوارم خوشتون اومده باشه...؟؟؟ منتظر مطالب جدیدتر باشید.....

فعلا خداحافظ....


+ نوشته شده در دوشنبه 91/2/18ساعت 3:0 عصر توسط *خسته...دلتنگ...* نظرات ( ) |